De volledige naam van deze commissie is "Beheercommissie Facilitaire Diensten”.
Naast de erediensten en het pastorale werk zijn er binnen de gemeente een aantal ondersteunende taken waar namens de kerkenraad leiding aan gegeven wordt. Door de KR is een “Beheercommissie Facilitaire Diensten” ingesteld bestaande uit dhr. N.P. van Hartingsveldt en dhr. A.G. Verbruggen. Zij geven namens de kerkenraad leiding aan de volgende facilitaire diensten:
- Kosters;
- Schoonmaak kerkgebouw;
- Bouwkundig onderhoud van het kerkgebouw;
- Terrein onderhoud en tuin;
- Onderhoud van het orgel;
- Uitzending kerkdiensten en Preek-o-theek;
- Parkeren bij de kerk en verkeersregelaars.
Doel van de commissie:
- Aanspreekpunt namens de KR en terug koppeling naar de KR.
- Een keer per jaar een contact moment met alle facilitaire diensten namens de KR.
- Beheer financiën, beloning en benodigd budget.
- Een keer per jaar collecte voor het onderhoud.
- Toezicht dat zaken ordelijk en volgens afspraak uitgevoerd worden.